Родина очима дитини

 


Кажуть: «Щасливими не народжуються, ними стають». І вирішальну роль у цьому відіграє сім'я…

     Сім'я – це найголовніше, що є в кожного з нас. Вона тримається на взаєморозумінні, довірі, турботі один до одного, радості від спільних дій. Тут я можу почути про себе те, що ніколи не наважаться сказати мені люди зі сторони, але тут мене ніколи не розлюблять. І що б не трапилося, я завжди можу розраховувати на підтримку рідних. Без сім'ї людина не може жити. Моя сім'я – це моя опора. Моя сім'я – це моя фортеця. Будь – яка людина мріє про щасливу сім'ю, про дім, де на тебе чекають і люблять. Багато людей щастя бачать насамперед у сім'ї. З поняттям дому та сім'ї пов'язані наші перші уявлення про світ, любов, турботу…

Часто трапляється так, що діти ображають прикрим словом своїх матерів, батьків. А вибачатися соромно або вже надто пізно. І ви знаєте, що серце в матері хоча і болить, але воно завжди все простить. Не бійтеся попросити вибачення за свої слова, вчинки.

Я хочу вам запропонувати невеличкі твори - "Посилання моїй родині". В цих творах ви зможете подякувати та попросити  щире вибачення у своїх батьків.

Привіт,___________

У цей особливий день я хочу зізнатися тобі в тому що,________________________________

Сьогодні я хочу вибачитись за те що,___________________________________________

Я не завжди буваю____________________________

Але я обіцяю, що завжди _________________________________________________

Я рідко тобі говорю про це, але зараз я хочу сказати, що ти для мене____________________________

Я знаю, що ти любиш мене за_______________________________________________________

І, щоб не сталося в житті, що б не відбувалося, я люблю тебе, тому що,__________________________________________________________________.


Батько і мати дали тобі життя і живуть для твого щастя. все, що дають тобі батько і мати, - це їхня праця. Умій цінувати працю батьків. Найбільше щастя для матері і батька - твоя любов, прагнення до науки, повага до старших. Якщо люди вважають тебе недоброю людиною - це велике горе для твоїх батьків.

Любити їх це означає приносити у дім мир і спокій. Твоя сім'я - це не тільки батько й мати, це й ви. Це твоя поведінка, твої вчинки. Запитуй у батька і матері дозволу на те, чого без них робити не можна, або ж безтактно. Бути хорошими дітьми означає - не допустити, щоб життя батьків було пригнічене твоїми поганими вчинками. Умій віддячувати батькам. 


Коментарі